Gasten zijn verplicht om een geldig identiteitsbewijs met foto en een creditcard te tonen bij het inchecken. Houd er rekening mee dat alle Speciale Verzoeken afhankelijk zijn van beschikbaarheid en mogelijk extra kosten met zich meebrengen. Wanneer je vroegtijdig vertrekt, zal de accommodatie het volledige bedrag van je verblijf bij je in rekening brengen. Vanwege het coronavirus (COVID-19) zijn er bij deze accommodatie extra veiligheids- en sanitaire maatregelen van toepassing. Vanwege het coronavirus (COVID-19) neemt deze accommodatie stappen om de veiligheid van gasten en personeel te beschermen. Bepaalde diensten en voorzieningen kunnen daarom verminderd of niet beschikbaar zijn. Vanwege het coronavirus (COVID-19) heeft deze accommodatie de openingstijden van de receptie en andere diensten verkort. Vanwege overheidsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te minimaliseren, kan deze accommodatie gasten om extra documenten vragen om hun identiteit, reisroute en andere relevante informatie te verifiëren terwijl deze maatregelen van kracht zijn. Zorg er i.v.m. het coronavirus voor dat je deze accommodatie alleen boekt als je de lokale overheidsmaatregelen van de bestemming opvolgt, zoals bijvoorbeeld de maximale groepsgrootte of goedgekeurde reisdoelen. The reservations are personal for the guest who has originally reserved and cannot be transferred to any other guests. The credit card used for the reservation must be presented upon arrival by the guest who has originally reserved, who must be one of the guests staying at the property. In case the credit card is not presented upon check-in by the guest who has originally reserved, the property will charge another credit card of the guest who has originally reserved on the spot and refund the originally provided card with the equivalent amount. If the originally reserved guest is not present no third-party payments will be accepted. Photocopies, photographs of credit cards, third-party credit cards, or electronic/virtual credit cards, are not accepted. Please note that for reservations of more than 2 rooms, different policies and additional supplements may apply. There is no reception/lobby area at the property therefore, luggage storage is not available before check-in or after check-out. Please inform us of your expected arrival time at least 24 hours in advance. In case of last-minute notification, it may take more than an hour for the manager to arrive at the property.