Laat Redvue Holiday Apartments van te voren weten wat je verwachte aankomsttijd is. Tijdens het boeken kun je het veld Speciale Verzoeken gebruiken, of je kunt rechtstreeks contact opnemen met de accommodatie met de contactgegevens in de boekingsbevestiging. Gasten zijn verplicht om een geldig identiteitsbewijs met foto en een creditcard te tonen bij het inchecken. Houd er rekening mee dat alle Speciale Verzoeken afhankelijk zijn van beschikbaarheid en mogelijk extra kosten met zich meebrengen. Deze accommodatie accepteert geen vrijgezellenfeesten en soortgelijke evenementen. Deze accommodatie ligt in een woonwijk, daarom wordt gasten gevraagd geen geluidsoverlast te veroorzaken. Een borg van AUD 300 is verplicht. De host brengt deze 7 dagen voor aankomst in rekening. Deze wordt geïnd via creditcard. Je wordt terugbetaald binnen 7 dagen na het uitchecken. Je borg wordt volledig terugbetaald via creditcard, na controle op eventuele schade aan de accommodatie. Reception opening hours are from 09.00 to 16.00. If you expect to arrive outside reception opening hours, please inform Redvue Holiday Apartments in advance, using the contact details found on the booking confirmation. To secure your room, a deposit of 1 night's accommodation is required at time of booking. Your deposit is refundable if you cancel your booking at least 7 days before your scheduled arrival. The deposit will be taken from your credit card the day of booking, alternatively, you can request our bank account details to do a direct credit. Please note that there is a non-refundable 2% charge when you pay with a credit card. A Security Bond of $300.00 for Apartments and $150.00 for Studio Rooms for an individual booking or $500 for a group booking will be taken from your nominated credit card on the morning of your arrival to cover any breakages, damages or excess cleaning in our apartments. The security bond is released on inspection of the apartment/room upon departure. This can take up to 5 days to clear. For safety and security purposes we will require all guests to provide valid photo ID (passport/driver’s licence) via our online check in prior to arrival. Please be aware that studio and apartment sizes do vary. Please note that all rooms are individually decorated, and the photos are only meant to be used as a guide. Please note apartments are NOT serviced daily. If your stay is longer than a week, we do offer a mid stay service. Please note that there is a non-refundable 2% charge when you pay with Master/Visa credit cards or 3% when paying with American Express.