• Houd er rekening mee dat een extra bed of een babybedje bevestigd dient te worden door het hotel. Indien je met kinderen reist word je vriendelijk verzocht vooraf contact op te nemen met het hotel. • Houd er rekening mee dat de diensten in het spa- en wellnesscentrum beschikbaar zijn tegen een toeslag. • Indien er meer personen of kinderen in ons hotel arriveren dan het bevestigde aantal, wordt voor elke extra persoon of kind een toeslag in rekening gebracht! Om gezondheids- en veiligheidsredenen verzoekt het resort je vriendelijk om de juiste zwemkleding te dragen. Wijde katoenen kleding of lange badkleding is niet toegestaan. Lycra badpakken voor volwassenen. • Houd er rekening mee dat de accommodatie zich het recht voorbehoudt om het volledige bedrag voor het verblijf voor aankomst in rekening te brengen. • Het diner wordt geserveerd als buffetmenu. • Voor boekingen van meer dan 5 kamers kunnen andere voorwaarden en extra toeslagen gelden. • De inchecktijd is 14:00 en de uitchecktijd is 12:00. Voor vroeg inchecken en laat uitchecken worden kosten in rekening gebracht. Onder voorbehoud van beschikbaarheid Alle speciale verzoeken zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid en er kunnen toeslagen van toepassing zijn. • Het is verplicht voor alle gasten en hun gasten om bij aankomst hun identiteitskaart of paspoort te delen. Huisdieren zijn niet toegestaan. • Bezoekers mogen de kamers van gasten niet betreden • Eigen eten en drinken is niet toegestaan. • Accommodatie wordt alleen verstrekt aan gasten waarvan de gegevens bij de hotelreceptie zijn geregistreerd. • Gasten ontvangen pas bij aankomst en na voltooiing van de registratie bij de receptie van het hotel een kamersleutel • Omdat het hotel zich in een centraal uitgaansgebied bevindt, is het belangrijk om te weten dat gasten tijdens de avonduren, in het weekend en op feestdagen enige geluidsoverlast uit de omgeving kunnen ervaren. • Voor enige schade aan de voorzieningen van het hotel, artikelen, meubels, eigendommen, etc., door of vanwege de gasten zelf of hun bezoeker of enige andere persoon voor wie zij verantwoordelijk zijn, zal de gast verantwoordelijk worden gehouden en moet deze dus het verlies en de schade volledig vergoeden en afhandelen, zoals dit door het management passend wordt geacht. • Toegang voor bezoekers tot de kamers van de gasten is ten strengste verboden, maar in geval van uitzonderlijke noodsituaties kan het management bezoekers alleen toelaten tot de kamer nadat ze een identiteitsbewijs met foto hebben en zich bij de receptie hebben geregistreerd. Tevens ondertekende goedkeuring door de gast en verplichte registratie aan de receptie (met achterlating van identiteitskaart en persoonlijke gegevens). • Het is niet toegestaan om andere gasten te storen of overlast of ergernis te veroorzaken in het hotel. • Het management behoudt zich het recht voor om het bovenstaande beleid, de voorwaarden, bepalingen en regels op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving toe te voegen, te wijzigen of aan te passen.