Karachi

10 dec. 2018 - 11 dec. 2018

2 gasten - 1 kamer

Wil je inspiratie voor een goede verblijfplaats? Volgens de beoordelingen van gebruikers zijn Mövenpick Hotel Karachi, HillTop Hotel Karachi en Royal Inn drie van de beste goedkope hotels in Karachi. Skyscanner Hotels is een snelle, gratis en eenvoudige manier om je verblijf te organiseren. Met een paar klikken kun je gemakkelijk je accommodatie in Karachi zoeken, vergelijken en boeken. Klik direct door op het hotel of de ticketwebsite. Er zijn geen extra kosten verbonden aan je verblijf als je bij ons boekt. Voer gewoon je gekozen reisdatums in bovenstaand zoekvak in en laat ons goedkope hoteldeals voor je zoeken. Of kies een van de hotelopties hierboven.

Wat zeggen reizigers over Karachi?

9,8
Avontuurlijke Reizigers
9,1
Reizende Gezinnen
9,1
Fijnproevers
7,7
Fans van het nachtleven
6,7
Fans van geschiedenis
Beoordelingen van leden (76)
Mohammad Arshad Qazi
Mohammad Arshad QaziIslamabad, Pakistan
27-03-14

Uitzicht op zee, restaurant Village, Graf van Quaid, Chandregar Road, PIT, Port Qasim, Pakistan Steel en duizend meer

S.rehan Bharara
S.rehan BhararaKarachi
10-01-14

Karachi is de stad van lights.Here kunt u een maaltijd in 10usd cent en in 100USD. Winkelen, winkelcentra, bioscopen, stranden, Late night restaurants.Here kun je een restaurant vertrekken om 03:00 in de ochtend. Goud natuurlijk, resorts, boerderij huizen, Eat out is de beste entertainment here.Also Karachi is een van de grootste stad van het world.You zal enorme huizen die wow zijn. Hier vindt u alle merken ter wereld en niet-merken krijgen. Zodra je hier bent vergeet niet te bezoeken PORT GRAND, DHA FASE 8 Food Street, DHA golfclub, Clifton Beach,

Shaam Gangani
Shaam GanganiBombay
06-01-17

Bundoo Khans, Clifton, Sadar en de beroemde Lalukhet ... lekker eten, goede mensen tot het moment dat ze weten dat je bent een Indiase;) Zet ​​ur Hindi naar Urdu, dat u zou redden .. lol algemeen een OK stad ...

Nabeel Farooqui
Nabeel FarooquiKarachi
06-01-17

De Baloch stammen uit Balochistan en Makran vestigde een kleine nederzetting van de visserijgemeenschappen, van wie velen nog steeds bewonen delen van Sindh, en noemde het Kolachi. De moderne havenstad Karachi, echter, werd ontwikkeld door de autoriteiten van de Britse Raj in de 19e eeuw. Na de onafhankelijkheid van Pakistan in 1947, werd de stad geselecteerd om de nationale hoofdstad geworden, en werd geregeld door islamitische vluchtelingen uit India, die radicaal uitgebreid bevolking van de stad en veranderde de demografie en economie. Karachi heeft grote infrastructurele en socio-economische uitdagingen, maar moderne industrieën en bedrijven hebben ontwikkeld in de stad en de bevolking uitgebreid, zelfs nadat de hoofdstad in augustus 1960. Het gebied van Karachi is de oude Grieken bekend werd verplaatst naar Islamabad vele namen: Krokola, de plaats waar Alexander de Grote kampeerden op een vloot van Babylonië te bereiden na zijn campagne in de Indus-vallei; port 'Morontobara' (waarschijnlijk de moderne Manora eiland in de buurt van de haven van Karachi), vanwaar Alexander's admiraal Nearchus gevaren terug naar huis; en Barbarikon, een zeehaven van de Indo-Griekse Bactrische koninkrijk. Het was ook bekend als de haven van Debal aan de Arabieren, vanwaar Mohammed bin Qasim leidde zijn overwinnende kracht in Zuid-Azië in 712 na Chr. Volgens de Britse historicus Eliot, delen van de stad Karachi en het eiland Manora vormde de stad Debal. De huidige stad begon zijn leven als een vissersdorp, waar een Sindhi vissersvrouw met de naam van Mai Kolachi vestigde zich en begon een gezin. Het dorp dat later groeide uit deze nederzetting werd bekend als Kolachi-jo-Goth (Het dorp van Kolachi in Sindhi). Door de late jaren 1700 begon dit dorp de handel over de zee met Muscat en de Perzische Golf regio die leidde tot zijn steeds belangrijker. Een kleine fort werd gebouwd voor de bescherming ervan, gewapend met van Muscat geïmporteerde kanonnen. Het fort had twee belangrijkste toegangspoorten: één met uitzicht op zee, die bekend staat als Khara Darwaaza (Brak Poort) en de andere met uitzicht op de aangrenzende Lyari rivier bekend als de Meetha Darwaaza (Sweet Gate). De locatie van deze poorten komt overeen met de hedendaagse stad plaatsen van Khaaradar (Khara Dar) en Meethadar (Mitha Dar) respectievelijk. In 1795, het dorp werd een domein van de Balochi Talpur heersers van Sindh. Een kleine fabriek werd geopend door de Britten in september 1799, maar werd gesloten binnen een jaar. Na het verzenden van een aantal verkenningsmissies naar het gebied, de Britse Oost-Indische Compagnie veroverde de stad op 3 februari 1839. Het dorp werd later gehecht aan het Brits-Indische Rijk als de provincie Sindh werd veroverd door Charles Napier in 1843. Kolachi was toegevoegd, samen met de rest van Sindh aan de jurisdictie van de Bombay voorzitterschap. De Britse besefte het belang ervan als een militaire inkwartiering en een haven voor de export van de opbrengst van de Indus bekken, en zich snel ontwikkeld de haven voor de scheepvaart. De fundamenten van een stad gemeentelijke overheid werden vastgelegd en ontwikkeling van de infrastructuur werd ondernomen. Nieuwe bedrijven begonnen met het openstellen van de bevolking van de stad begon snel toe. Karachi al snel omgezet in een stad, waardoor ware het beroemde citaat door Napier, die bekend is hebben gezegd: Zou dat ik weer kon komen om je te zien in uw grandeur! In 1857, de eerste Indiase Onafhankelijkheidsoorlog uitbrak in het subcontinent en de 21 inheemse Infanterie gestationeerd in Karachi verklaarde trouw aan afvalligen, de toetreding tot hun zaak op 10 september 1857. Echter, de Britten waren snel in staat om hun controle over Karachi bevestigen en de nederlaag van de opstand. Karachi stond bekend als Khurachee Scinde (dwz Karachi, Sindh) tijdens het begin van de Britse koloniale overheersing. In 1864 werd de eerste telegrafische boodschap verzonden vanuit India naar Engeland wanneer een directe verbinding telegraaf neer tussen Karachi en Londen werd gelegd. In 1878 werd de stad verbonden met de rest van Brits-Indië door de spoorlijn. Openbare bouwprojecten zoals de Frere Hall (1865) en de keizerin markt (1890) werden uitgevoerd. In 1876, Muhammad Ali Jinnah, de stichter van Pakistan, werd geboren in de stad, die inmiddels een bruisende stad met een spoorweg, kerken, moskeeën, gerechtsgebouwen, markten, geplaveide straten en een prachtige haven was geworden. Door 1899 Karachi de grootste tarwe-exporteurs haven in het oosten was geworden (Feldman 1970: 57). De bevolking van de stad was ook gestegen tot ongeveer 105.000 inwoners tegen het einde van de 19e eeuw en was een kosmopolitische mix van hindoes en moslims, Europese handelaren, joden, parsi, Iraniërs, Libanese en Goan handelaren. Tegen het begin van de eeuw, wordt de stad geconfronteerd straat congestie, wat leidde tot de eerste tram India's systeem dan in 1900. gelegd door 1914, had Karachi de grootste graanexporterende haven van het Britse Rijk geworden. In 1924, werd een vliegveld gebouwd en Karachi werd de belangrijkste luchthaven van binnenkomst in India. Een luchtschip mast werd ook gebouwd in Karachi in 1927 als onderdeel van de keizerlijke Airship Communications regeling, die later werd verlaten. In 1936, werd Sindh gescheiden van het Voorzitterschap van Bombay en Karachi werd de hoofdstad van de nieuwe provincie. Tegen de tijd dat het nieuwe land van Pakistan werd opgericht in 1947, had Karachi een bruisende metropool met prachtige klassieke en koloniale Europese stijl gebouwen langs wegen van de stad geworden. Karachi werd gekozen als de hoofdstad van Pakistan en bracht een enorme toestroom van migranten en vluchtelingen naar het nieuw gevormde land. De demografie van de stad ook drastisch veranderd. Het is echter nog steeds onderhouden een grote culturele diversiteit als de nieuwe bewoners kwamen uit alle delen van het subcontinent. In 1958, de hoofdstad van Pakistan werd verschoven van Karachi naar Rawalpindi en vervolgens naar Islamabad in 1960. Dit markeerde het begin van een lange periode van verval in de stad, als gevolg van een gebrek aan de overheid aandacht en ontwikkeling. De jaren 1980 en 1990 zag een toevloed van vluchtelingen uit de oorlog in Afghanistan in Karachi. Politieke spanningen tussen de Mohajir groepen (afstammelingen van migranten uit de partitie era) en andere groepen ook uitbrak en de stad werd geplaagd met politieke en sektarische geweld. De meeste van deze spanningen zijn nu gesudderd beneden. Karachi blijft een belangrijk financieel en industrieel centrum van het land en behandelt de meeste van de overzeese handel van Pakistan en de Centraal-Aziatische landen. Het is goed voor een groot deel van het BBP van Pakistan en een groot deel van het land van de bedienden. Karachi bevolking is blijven groeien en wordt geschat 20 miljoen mark te hebben doorstaan, hoewel officiële cijfers een bevolking van ongeveer 14,5 miljoen vertonen nog steeds. De huidige economische hoogconjunctuur in Pakistan heeft ook geleid tot een nieuwe periode van opleving in de economie van Karachi.

Plan een reis naar Pakistan